Hvor finder man de der drenge?...
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hejsa!;) Som skrevet er jeg en pige på 14 år. Jeg føler at jeg er parat til mandlig kontakt (altså ikke sex kun kæreste og sådan noget). Men jeg kender ikke rigtigt andre drenge end dem på min skole...og de er altså ikke noget for mig. Jeg synes selv jeg er rigtig pæn. Jeg er smilende, fjollet og venlig. (synes de er MEGA charmerende når drenge smiler. Men hvordan kan jeg komme til at møde flere drenge??? Elnett;)

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan godt forstå, at du synes det  er svært at vide, hvor du kan møde andre drenge end dem på din skole. Jeg har et par forslag til dig, som jeg håber du kan bruge?
Nu ved jeg ikke om du allerede har en fritidsinteresse, men ellers tænker jeg at det kunne være oplagt at begynde til en aktivivtet, hvor der både var drenge og piger på holdet. Det kunne f. eks være badminton, svømning eller noget helt tredje. Du kunne også melde dig ind i en ungdomsklub. På den måde kunne du lære nogle nye mennesker at kende. Det kan også være at det viser sig, at der rent faktisk er en rigtig sød dreng på din skole, som du endnu ikke har lagt mærke til.
Jeg kan desværre ikke sige dig helt præcist hvor du skal lede efter ham henne. Måske skal du prøve at lade være med at fokuserer så meget på det og tage tingene som det kommer? Jeg ved godt at det er lettere sagt end gjort, - men en dag, så står drømmefyren lige pludselig foran dig.
Det lyder som om at du er sød og sjov at være sammen med, og at drengene også er interesserede i dig. Så jeg er sikker på at du nok skal møde en dreng, som du kunne se dig selv være kæreste med.
Held og lykke med det;)
Venlig hilsen
Nina