hvor bliver den af?

brevkassespørgsmål

hvor bliver den af?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

For to måneder siden købte jeg et par converse af en fra københavn. Der er ingen forsikring på, og de er sendt med posten. Men jeg har ikke modtaget dem endnu, og jeg har skrevet til sælgeren, og hun har sendt dem. Hvad gør jeg? Jeg vil have mine sko! kh mig

Svar:

Hej med dig

Jeg forstår godt at du gerne vil have dine sko, og 2 måneder er også lang tid at vente på dem.

Det er rigtig godt at du allerede har haft kontakt med sælgeren. Hvis hun har sendt dem afsted, så må de være blevet væk gennem Post Danmark. Derfor tænker jeg at du skal prøve at kontakte dem. Enten kan du gå ned på dit lokale postkontor eller efterlyse din pakke på deres hjemmeside. Linket er her.

Jeg håber snart du får dine sko og kan nyde at gå rundt med dem.

Venlig hilsen Marianne