hvor bliver de af??

brevkassespørgsmål

hvor bliver de af??

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

hey. Jeg er en pige på nu 16. Jeg er lidt frustreret over at jeg stadig har klodens mindste patter - overdrivelse, men de er virkelig ikke særlig store. :) mit spørgsmål er egentlig bare om det kan være sådan at de er stoppet med at vokse?? de er slet ikke ømme mere, og har ikke været det længe - som de fleste andre pigers er?? håber du/i kan svare. knusknus. :$

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå, at du kan blive frustreret over, hvis du ikke synes, at dine bryster vokser så meget lige nu. Men du skal vide, at bryster udvikler sig meget forskelligt - der kan være stor forskel på, hvor hurtigt de vokser og hvor meget de vokser og hvordan de kommer til at se ud.

Når man udvikler sig, er det helt naturligt, at der sker mere i nogle perioder end andre. Og hvis du snakker med pigerne i din klasse, er der sikkert også andre, der oplever eller har oplevet det samme, som du gør nu.

Jeg kan ikke sige med sikkerhed, om de er stoppet med at vokse. Det kan godt være, at de ikke bliver så meget større, men sagen er, at du først er færdigudviklet omkring 18 års alderen, så du må nok ruste dig med lidt tålmodighed :)

Men kære du, vi er alle forskellige, og husk på at du er dejlig, uanset om du har små eller store bryster.

Venlig hilsen Rikke