Hvem skal jeg vælge?? <3

brevkassespørgsmål

Hvem skal jeg vælge?? <3

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

Hej Cyberhus.... Jeg har det her problem.!! Jeg har en bruger på en chatside på internettet.. Jeg har mødt en dreng der er 15 år, han er rigtig sød og sjov at skrive med. Og jeg er i tvivl om jeg er faldet for ham, men det tror jeg meget stort at jeg er!! Han bor i Silkeborg, og jeg bor i en lille by, i Sønderjylland.. Så der er lidt vej!! Men det største problem er at jeg faktisk har en kæreste, som jeg er meget glad for, vi har et hemmeligt forhold, der er ingen der ved at vi er sammen... Men er lidt i tvivl om der er knas på tråden, for vi har snart 2 måneders dag, og vi har ikke en gang krammet eller noget.. Vi går bare og fjanter og driller hinanden i frikvarterene... Jeg elsker når han driller mig, jeg får en kilden i maven.. !! <3<3 Men så er der drengen fra internettet, vi skriver hele tiden, om at den ene skal komme på besøg.. Og vi har det hyggeligt når vi skriver.. Vi skriver kun, jeg har ikke set ham i virkeligheden eller i det hele taget set ham, kun på et billede... Jeg har nok skrevet med ham i en måned eller sådan noget. Men jeg tror at jeg er forelsket... Vi har begge to ikke særlig mange venner, 1-2 stykker hver... Og jeg er virkelig glad for mine!! <3<3 Men er der noget galt?? Skal jeg stoppe med at skrive med drengen fra internettet?? I den her situation er jeg virkelig på vildspor... Det store spørgsmål er; Hvem skal jeg vælge? Eller skal jeg bare droppe det hele?? Det er måske ikke det bedste formulerede brev, men det er svært at forklare mine følelser; Undskyld! <3 Vær sød at svar hurtigt, er helt i vild-rede nu!! <3<3

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå det er svært for dig at vælge mellem ham du synes er sød at skrive med på nettet, og ham du har et hemmeligt forhold med. Det er aldrig en let beslutning at skulle tage.

Det virker som om du finder tryghed i at chatte med ham fra nettet, og at du ser ham som en god ven, og endda som en du er blevet rigtig glad for. Det kan være rigtig svært at finde ud af om det at være glad for en anden, er venskab eller om det bunder ud i mere end det.

Det der kan være problematisk i forhold til at i ikke har mødt hinanden er jo at chat universet, er et sted hvor man ikke rigtig kender hinanden, selvom man føler man chatter godt sammen. Jeg synes du skal blive ved med at skrive med ham, da det virker til i har mange ting tilfælles. Hvis du har lyst til at besøge ham, vil jeg mene det er nødvendigt at involvere dine forældre i besøget, da du aldrig har set ham og din sikkerhed er vigtig. Chat universet, kan nemlig være et usikkert sted hvor folk kan udgive sig for at være nogen de ikke er. Jeg er sikker på at han er den han er. Men man skal huske at passe på sig selv.

Det du har en kæreste som du godt kan lide, gør jo at du er nødt til at finde ud af hvilke følelser du har for ham. Det virker som om du stadig synes det er sjovt med ham. Måske du skulle snakke med ham om jeres hemmelige forhold ikke skal være hemmeligt, da det kunne gøre det sjovere for jer at være kærester.

Jeg synes bestemt ikke du skal droppe det hele, derimod skal du snakke med din kæreste, og hvis du stadig tænker på ham fra chatten, er det måske ikke din kæreste du skal vælge.

Det er aldrig let at være forelsket eller glad for 2 drenge, hvis du mærker efter er der nok en som er mere i dine tanker end den anden. Og så ved du hvem du skal vælge.

MVH

Camilla B