HVEM SKAL JEG VÆLGE?
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej ;-) jeg kan lide to drenge... Lad os kalde dem... T og L... L ved godt jeg lidt kan lide ham og han kan lide mig lidt... Og to andre, dem kan han lide mere... T kan jeg også lide ;-) og jeg tror at han også kan lide mig? L ender tit med at sorgen mig :-( lang historie... T gør mig glad... Men jeg har kynne lide L i rigtig lang tid og han er sjov og sød ;-) og jeg kan lide L lidt mere en T men... Han ender altid med at sorge mig ;-) og T gør mig glad ;-) MEN...
hvem skal jeg vælge ? ;-)

Svar:
Kære du
Jeg kan godt se du står i lidt af et valg med de her to drenge du godt kan lide. Når jeg læser det du skriver slår det mig, at du to gange nævner at L har såret dig nogle gange og, at han også kan lide to andre piger, mere end dig. Det slår mig også at du skriver at T gør dig glad. Hvis synes ikke du skal ligge så meget i hvem du har kunnet lide længst, men se på hvem der gør dig glad. Så du spørge hvem du skal vælge. Selvom L har såret dig, har han så også gjort dig glad?
Det er ofte sådan at dem man bedst kan lide også er dem der kan gøre en mest ked af det. Så kan du bedst lide L skal du vælge ham, og så må du se om han også vil vælge dig. Hvis du tænker over det og finder ud af at L faktisk gør dig mere ked af det end glad, så skal du vælge T, som du to gange skriver gør dig glad.
Jeg håber du kan bruge mine tanker om det du står i til noget.
Vh Line