Hvem er jeg?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej Brevkassen, En dag hvor jeg snakkede med min mor at jeg har lyst til at bliv berømt, og at jeg vil have at alle skulle kend mig, og så begyndt hun at stille en masse af spørgsmål, så hun spurgt: '' Hvorfor vil du hav, at alle skulle ved hvem du er? Du ved hvem du er, Hvem er du?'' Hun blev ved med at spørger ''Hvem er du?'' igen og igen, jeg kunne simple hen ikke svar, jo altså jeg ved ikke helt hvad hun mente med det, jeg er så mange ting, men jeg har sådan aldrig stillet mig selv den spørgsmål.. jeg blev bare så sur og ked af det ! For min mor kunne se at jeg ikke kunne svar på det, jeg kunne ikke svar igen, hun smilede/grinede af mig, jeg sagde at hun skulle lad mig være, for jeg ville ikke snakke med hende.. Og jeg er sådan en pige som har det svær med at indrøm at man har lavet begået et fejl selvom jeg ved det! Jeg har en virkelig stærk personlighed ! Efter det, har ikke snakket med min mor i den aften. MVH. Gabii

Svar:
Hej med dig Gabii
Jeg kan godt høre det var en rigtig træls samtale med din mor, og det er også et rigtig svært spørgsmål hun stillede dig.
Det er et rigtig svært spørgsmål, fordi som du skriver, så er man så mange ting på en gang. Nogen mennesker søger faktisk hele deres liv på at svare på spørgsmålet, hvem de er, fordi de går med en følelse af at de ikke helt har fundet ud af det, andre har en klar idé om hvem de er. Men det er altså bare helt okay, at du ikke lige ved hvad du skal svare på det.
Jeg synes det er rigtig godt at du snakker med din mor om hvad du drømmer om, og jeg tænker at din mor måske gerne ville stille nogle spørgsmål til hvorfor du drømte om det, og så er det rigtig ærgerligt at det endte som det gjorde. Men jeg synes du skal fortsætte med at tale med hende om dine drømme, men fortælle hende at du helst ikke vil have at hun griner af dig.
Jeg håber du får en god samtale med din mor næste gang I taler om hvad du drømmer om.
De bedste hilsner fra Heidi