Hvad vis hun ikke kan lide mig
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej brevkasse
Der er en pige på min skole som jeg godt kan lide jeg har spurgt om vi skulle hvære kærester men hun sagde at hun følte sig klar til at have en kæreste men jeg kan stadig godt lide henne jeg ved bare ikke hvordan jeg skal spørge om det anden gang
Mvh Den 12 Årige Dreng

Svar:
Hej med dig :-)
Jeg kan godt forstå, at du er nervøs for at skulle spørge pigen du kan lide, om hun vil være kærester med dig, når hun allerede har sagt nej. Hvis hun ikke har lyst, er der jo desværre ikke så meget at gøre ved det.
Nu ved jeg ikke hvor længe det er siden du sidst spurgte hende om I skulle være kærester, men jeg tænker måske at du skal vente lidt med at spørge hende igen, og i stedet arbejde lidt på at lære hende bedre at kende. For at en pige har lyst til at være kærester med én, er det tit en god idé at blive ret gode venner først, så pigen føler at man kan snakke sammen om mange ting, og så hun stoler på én. Hvis I bliver bedre venner og du kan fornemme at hun begynder at blive lidt glad for dig, så synes jeg bare du skal spørge igen på helt samme måde som sidst.
Jeg håber det lykkes for dig :-)
Mange hilsner
Christina.