Hvad vil han?

brevkassespørgsmål

Hvad vil han?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 9 år 8 måneder siden

Hej Cyberhus,

Jeg har kysset lidt med en dreng til to fester. Sidste gang vi kyssede varede det i flere minutter, og jeg synes det var et fint kys. Jeg er bare lidt forvirret omkring ham, fordi jeg synes han sender forskellige signaler. Inden vi kysser er han rigtig begejstret for at se mig, og ligger lidt op til et kys. Efter vi har kysset, går han hen til sine venner, og vi snakker ikke sammen resten af aften. Han siger ikke engang farvel når han går. Hvordan ved man om en fyr er forelsket i én?

Jeg vil ikke være kærester med ham, men jeg gad godt kysse mere med ham, og måske lave noget mere med ham. Men jeg forstår ham bare ikke.

Hvad vil han?

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå, du er forvirret over, hvad han mon vil. Det kan være en svær opgave at tolke drenges signaler - måske også fordi, drengene ikke altid selv er helt klar over, hvad de vil.

Det er rigtig fint, at du har gjort dig klart, hvad du gerne vil med ham. Det er et rigtig godt udgangspunkt for også at finde ud af, hvad han mon vil. Jeg synes nemlig, det lyder som om, I har brug for at snakke sammen og finde ud af, hvad I har gang i. Når man har en flirt kørende med en fyr, kan man nemlig nemt komme til at lade sig rive med og tro, at tingene bare går deres gang. Tit viser det sig dog, at den ene part måske har fået lidt følelser, er begyndt at forvente noget af den anden eller noget helt tredje. For at undgå sådan nogle misforståelser kan det være en rigtig god idé at stoppe op og høre hinanden, hvad man tænker om det forhold, man har startet. Har man mon de samme forventninger og lyster? Hvad kunne man godt tænke sig af hinanden osv.? Hvis du har mod på det, kan du måske skrive en SMS til ham, hvori du foreslår, at I sammen tager en snak om det. Måske er han også forvirret og har behov for afklaring.

Hans forskellige signaler kan betyde flere ting. Det kan være fordi, han er usikker på, hvad du mon vil med ham og godt kan mærke, at du ikke vil mere. Hvis han kan mærke dette, kan det være, han trækker sig over til sine venner for ikke at komme til at bruge for meget tid med dig og måske blive vild med dig. Det kan være hans måde at passe på sig selv på. Det kan også være, han gør det, fordi han ikke rigtig lægger noget i jeres kys og egentlig bare gør det, fordi det er blevet til en form for vane. Det kan også være, han ikke rigtig ved, hvad næste skridt mon skal være, og at han derfor bare vælger at smutte, fordi han er bange for at træde forkert. Det er ikke til at sige, og derfor tror jeg, det er en god idé at spørge ham.

Du kan også høre dine veninder, hvad de mon tænker. Hvis de kender jer begge, har de gode forudsætninger for at give et bud på, hvordan de tror, han har det med dig. Generelt kan det faktisk bare være enormt rart at tale med sine veninder om fyrene i ens liv, så det håber jeg, du har mod på.

Jeg vil råde dig til at være ærlig, når du taler med ham. Jeg er sikker på, jeres forhold vil blive rarest at være i, hvis du får fortalt ham, hvad du ønsker og har lyst til.

Held og lykke med ham.

Kh. Matilde