Hvad skal jeg skrive?

brevkassespørgsmål

Hvad skal jeg skrive?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej. Jeg er en dreng på 15 år Mit problem er. Der er en pige der kontaktede mig på facebook og flirtede med mig jeg kendte hende lidt i forvejen men efter det er hun stoppet med at skrive til mig når jeg starter "chat samtalen" skriver hun også med og selv stiller spørgsmål osv men mit problem er at hun aldrig starter samtalen og om hun måske er træt af mig og rent faktisk slet ikke kan lide mig Ps. Har aldrig rigtig haft en kæreste før

Svar:

Hej. Tak for dit spørgsmål!

Først og fremmest vil jeg sige, at det er helt naturligt, at synes det er noget lidt indviklet noget at skrive og snakke med piger. Selvom man før har haft en kæreste, så kan man jo aldrig helt vide, hvad andre piger tænker eller hvor en ny relation med en ny pige vil føre hen, så det er helt naturligt at være lidt usikker omkring det hele.

Ud fra det du skriver, så lyder det, som om hun har været interesseret og nysgerrig omkring det hele. Det lyder som om hun godt kan lide dig, især fordi hun selv har taget kontakten til dig. Man kan jo som sagt aldrig helt vide, hvad tingene fører til og det er heller ikke altid man ved, hvorfor man kan lide en person til at starte med. Man kender måske ikke rigtig hinanden endnu, men har en eller anden kemi og er tiltrukket af hinanden. Hun har taget kontakten og I har chattet i noget tid, hun er begyndt at lære dig at kende og begynder måske at tænke mere over, hvad det skal føre til.

Det kan være derfor, hun ikke selv tager kontakten til dig længere, fordi hun er blevet lidt usikker på om, hun vil være venner eller kærester. Hvis hun er lidt usikker er det kun naturligt, du også bliver i tvivl omkring det hele. Men hun svarer dig stadig og stiller stadig spørgsmål og viser interesse når I taler sammen, så jeg synes, det lyder som om hun kan lide dig. Nu er I som sagt begyndt at lære hinanden lidt mere at kende og når hun stadig viser interesse, så er det jo et godt tegn.

Men fordi hun ikke tager kontakt selv, så er hun som sagt nok lidt i tvivl om hun vil være mere end venner. Så jeg synes, du skal prøve at give det en lille pause og prøve at se om hun ikke begynder at skrive til dig. Hvis du giver hende lidt tid, får hun også mulighed for at finde ud af om hun savner at skrive med dig.

Jeg håber du kunne bruge mit svar!

Mvh Miriam