hvad skal jeg gøre? forelsket i 2 veninder?
brevkassespørgsmål af
Anonym
Hej jeg er forelsket i min veninde som jeg går i klasse med, vi kan godt snakke sammen i et par min.(5-8min.) men det er altid mig som starter en samtale og stiller spørgsmål osv. og hun ved ik at jeg er forelsket i hende.. hvordan skal jeg score hende? jeg ved ik hvad jeg skal snakke om.. er fuldstændig blank.. <

Svar:
Hej
Når man er kærester skal man gerne kunne snakke sammen naturligt, uden hele tiden at skulle finde på emner. Det er nogen gange lidt svært, men det hjælper når man begge to starter samtaler. Den nemmeste måde at komme i snak med en anden på er hvis du kender denne persons interesser, så prøv at snakke om de ting som i begge synes er spændende eller interesserer jer for. Hvis du ikke ved det, så prøv at spørge ind til hvad hun er interesseret i, hvilket musik hun hører, hvilke film hun synes er gode hvad hun laver i sin fritid. Så kan det være i kommer frem til fælles interesser.
Hvis du vil score hende må du lade hende vide, at du er vild med hende. Det kan du gøre ved at flirte med hende, holde øjenkontakten lidt længere end normalt og give hende komplimenter. Hvis du har mod på det, kan du spørge hende om i skal lave noget sammen en dag og fortælle hende at du er vild med hende.
Venlig hilsen Denise