Hvad skal jeg gøre?

brevkassespørgsmål

Hvad skal jeg gøre?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej, jeg går efterskole med en pige som jeg har været forelsket i et godt stykke tid nu, og hun er ikke vist på det ydre de samme følelser som mig, men her fornyeligt til en fest, endte jeg endelig med at kysse hende. Det var hendes første kys, med en dreng. Jeg tror hun gerne vil have noget, men jeg kom først til at se hende 7 dage efter, har skrevet med hende, og hun siger ikke ved på hvilken på hun elsker mig på og skal ses med hende på vi skal tilbage til efterskolen, så mit spørgsmål er bare hvad skal jeg gøre når jeg ser hende?, er så bange for det var en enegangs forestilling. håber i kan svare på det hurtigst som muligt. Eller skal jeg bare tage det som det kommer?

Svar:

Hej med dig

Jeg syntes det dejligt du har det sådan med en pige, selvom det må have været noget hårdt, at hun ikke har vist nogen tegn på de samme følelser.

Jeg kan også godt forstå du er nervøs for om hun ikke vil have noget kørende med dig, og at det bare var en engangsforestilling. Men jeg syntes du skal være glad, for hun har valgt dig som den første dreng hun har kysset med, for det er et rigtig godt tegn.

Jeg tror det er en god ting hvis du på en måde kan blande det at gøre noget, og tage det som det komme. Jeg ved det lyder forvirrende, men det jeg mener er at når i ses igen kunne du tage en snak med hende, om at det ikke kun var pga. festen du kyssede med hende. Men hvad du føler og har følt for hende i et godt stykke tid.

Og det jeg mener med at tage det som det kommer, er at du så kunne snakke med hende om at du forstår det er en stor mundfuld for hende, især fordi det var den første gang hun kyssede med en dreng. Så hun kan tage den tid hun har brug for, til at tænke det hele igennem.

Det bliver en rigtig hård tid at vente, men jeg tror hun har brug for at føle hun ikke bliver presset til det, men at hun helt selv tager valget.

Håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw