Hvad skal jeg gøre?

brevkassespørgsmål

Hvad skal jeg gøre?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hejsa, Jeg har et spørgsmål. Jeg er forelsket i en der går to klasse over mig, når jeg ser ham blinker han til mig og han har sagt han er vild med mig, men når jeg skriver til ham så svarer han aldrig? Hvad skal jeg gøre? - Anonym.

Svar:

Hej med dig...

Hmm, det er et godt spørgsmål og det er lidt svært at svare på. Han har sagt til dig, at han er vild med dig og derfor kan jeg godt forstå, at du synes det er lidt mærkeligt, at han ikke svarer.

Jeg synes simpelthen du skal prøve at spørge ham om hvorfor. Prøv at skrive til ham, at du er lidt usikker på, hvorfor han ikke svarer - om det er fordi han ikke er vild med dig og ikke vil snakke med dig, eller om det er på grund af noget andet.

Hvis han heller ikke svarer på det, så synes jeg, du skal prøve at spørge ham en dag i skolen. Sommetider er det bare lidt for let ikke at svare på en sms, men hvis du står over for ham, så bliver han nødt til at svare dig.

Jeg ved godt, det kan være lidt svært at spørge direkte om sådan en ting, men det er nok den eneste måde at få et klart svar fra ham.

Jeg håber du finder ud af, hvad han føler for dig...

De bedste hilsner Rikke