hvad mangler jeg ???
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej med jer mit spørgsmål går ud på at jeg vil rigtig gerne have en piercing men min mor siger først når jeg er 15-16 så jeg ville spørger om i har nogen gode tips til hvordan jeg kan få hende lidt ned jeg ved godt det er underligt at spørger om det men nu prøver jeg og det er okey vis i ikke vil svare men vi ses herfra nu kærlig hilsen nickie hansen <3

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du gerne vil have en piercing og måske kender du nogen der allerede har fået en. Og det er helt fint at du har spurgt din mor, men nu siger hun, at du skal vente til du bliver 15-16 år.
Når du er under 18 år, så er det er din mor der bestemmer om du må få en piercing og hvornår du må få den. Og jeg synes faktisk det lyder ganske fornuftigt, at du skal vente lidt endnu, fordi 12 år er meget tidligt at få en piercing.
Så jeg har ikke rigtig nogle råd til dig, udover at jeg synes du skal snakke med din mor igen. Fortæl hende hvorfor du gerne vil have en, fordi så kan hun forstå hvorfor du gerne vil have en. Jeg synes også du skal lytte til hende og måske kan hun forklare hvorfor hun mener du skal vente. Og så må du acceptere hendes beslutning.
Så selvom du rigtig gerne vil have en nu, så må du nok være lidt tålmodig, men husk på at hun jo ikke har afvist det helt, så du kan jo få en pånet tidspunkt.:)
Venlig hilsen
Erroll