hvad kan man snakke om med en pige?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Ja hvad kan man snakke om med en pige som man er forelsket i? og pigen ik hvad at man er forelsket i hende.. hun skriver aldrig til mig, det er altid mig der skriver til hende.. og kan det være et tegn på hun ikk kan lide mig?.. hvad kan man snakke om? kom med mange forslag tak!.. ved søriest ik hvad jeg skal sige eller noget.. her kommer måden vi skriver på: hun er x jeg er - -:Hej, hvad laver du? x: sidder og høre musik, dig? -: laver ik noget, lige kommet hjem fra fætter.. x: okay. :D og slutter samtalen..

Svar:
Hej
Der er mange ting man kan snakke med en pige om. Mange af de ting du snakker med dine drengevenner om, kan du også snakke med en pige om. En god måde at komme i snak med hende på, er at spørge til hende. Spørg hvordan hun har det, hendes yndlingsfilm og hendes interesser. FX når hun skriver hun hører musik så spørg hvad hun lytter til, og hvad hun ellers god kan lide. Når du finder ud af hvad hun interesserer sig for, kan du snakke om det. Du kan også fortælle hende om dig selv og hvad du kan lide. Hvis i kan lide nogle af de samme ting kan du spørge om i skal lave noget af det sammen.
Hvis hun ikke tager initiativ til at skrive til dig, kan det være fordi hun ikke er interesseret. Men det kan lige så nemt være at hun er genert, eller ikke tror at du er interesseret i hende. Derfor er det godt hvis du skriver noget mere til hende, så hun kan mærke at du gerne vil snakke med hende. Også selv hvis hun ikke er interesseret i dig, kan det være hun bliver det hvis hun lærer dig bedre at kende og det gør hun ved at i snakked mere sammen.
Held og lykke
Denise