Hvad kan drenge lide?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, jeg kunne godt tænke mig at vide hvad drenge egentlig kan lide? Jeg tænker ikke kun rent sexmæsseigt eller sådan. Jeg ved selvfølgelig også det er forskelligt fra dreng til dreng. Men hvad bryder de sig om? Hvordan skal en pige være så det giver virkelig bonus? osv. Det kan godt være det er et mærkeligt spørgsmål som man selv burde finde ud af. Men nu tog jeg lige chancen for at spørge om det her :) Mvh S

Svar:
Hej S
Det er rigtig fint at du tager chancen og spørger her. Det er slet ikke et mærkeligt spørgsmål. Men det er et spørgsmål, der kan være svært at svare på, for som du skriver, kan det være meget forskelligt fra dreng til dreng.
Ofte vil man kunne lide nogen man har noget tilfælles med. Men det er ikke en forudsætning. Lige som piger, kan drenge godt lide en som det er nemt at snakke med og man har det sjovt med. Ofte handler det om kemien mellem to mennesker.
Min erfaring er at drenge godt kan lide når piger tør være sig selv og sige sin mening. Man er nødt til at prøve sig frem, og se om kemien passer.
Vh Denise