Hvad gør jeg galt?

brevkassespørgsmål

Hvad gør jeg galt?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej. Jeg ved ikke om i har et svar på mit spørgsmål, men jeg kan ikke få en kæreste uanset hvad jeg gør. Jeg ved godt at jeg har gjort dumme ting men det har jeg lagt bag mig men det virker ikke. Jeg er en "sej/rå" fyr udadtil men hvis jeg kommer til at tilbringe tid med en rigtig sød pige bliver jeg en heel anden.. men hvad skal jeg gøre ?????

Svar:

Hej med dig.

Mange tak for dit spørgsmål. Jeg vil gerne prøve at svare, selvom jeg nok ikke kan give dig en færdig løsning.

Du skriver at du er sej og rå udadtil, men faktisk er en hel anden, hvis man lærer dig bedre kende. Jeg tænker at det første man ligger mærke til hos en anden, som regel er de ydre signaler. Så hvis du har en meget rå attitude, så kan det godt være du skræmmer nogle piger væk, selvom det ikke er meningen. Du skriver også at du har gjort dumme ting, men lagt det bag dig. Når du skriver sådan, tænker jeg at det kan være at nogle piger stadig forbinder dig med de dumme ting, fordi du stadig virker rå udadtil.

Jeg tænker at det måske kunne være en god idé og tænke over om der er nogle ting ved dit ydre, som du kunne ændre, så du ikke virker helt så rå? De betyder ikke at du skal lave helt om på dig sev. Det betyder bare, at du kan prøve at gøre sådan, at mere af det du har indvendig også kan ses udvendigt, så pigerne nemmere kan se alt det du er, i stedet for kun alt det rå.

Nu ved jeg ikke om du allerede tænker på en pige, du godt kunne tænke dig at være mere sammen med? Men hvis der er, kunne du jo prøve at invitere hende et sted hen, hvor I bare kan være jer to. På den måde kan I bedre lærer hinanden at kende og hun vil måske finde ud af, at du faktisk slet ikke er rå indeni. Hvis du gerne vil bruge mere tid sammen med en pige, synes jeg det kunne være en god idé at du spørger hende, om hun kunne tænkte sig at være sammen dig. Du kan jo prøve at finde ud af, hvilke ting hun godt kan lide og så være sammen med hende om noget hun er rigtig glad for.

Jeg håber at du kan bruge mine svar, ellers er du meget velkommen til at skrive igen.

De bedste hilsner Sine