Humör
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hey nogen der kender et godt og blilligt sted at købe Humör tøj og i små størelser? Er en dreng på 13 og er ca 1,57 så ved ikke om jeg kan få det i min størelse. Gad bare vild gerne ha noget af det! :D Tak på forhånd! :P

Svar:
Hej med dig
Kan godt forstå, at du er på udkig efter Humör tøj - det er ret populært for tiden og de laver nogle flotte ting. Jeg kan desværre ikke give dig nogle butikker, hvor du kan finde tøjet, da jeg ikke ved, hvor i landet du bor.
Men der findes en masse sider på nettet, hvor man kan få tøjet - også i børne/ungdoms størrelser.
Hvis du klikker her, vil du komme ind på en side med en masse forskellige varer. Nogle af dem er endda på tilbud. Men husk, at det altid er en god idé at have sine forældre med indeover, når man køber tøj :)
Hvis størrelserne på siden er for små, kan du finde større størelser på siden: http://www.smartguy.dk/brands/humor
Jeg håber, du kunne bruge det til noget.
Mange hilsner
Simone