How?

brevkassespørgsmål

How?

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej Cyberhus.

Jeg er 17 år og har aldrig kysset med nogle før. Hvordan gør man? Hvordan skal ens læber være placeret, og hvad skal man gøre for at det ikke bliver en "blender"? Hvordan gør man også med ens læber, så man ikke mærker tænderne? Fortæl det hele! ;--)

På forhånd tak!

Svar:

Hej med dig..

Jeg tror der er rigtig mage der tænker meget over det her med det første kys og jeg kan sagtens forstå at det kan fylde meget..

Men jeg tror også jeg kan berolige dig, fordi der er ikke sådan en bestemt måde man gør og der er så kmpe stor forskel på hvordan vi kan lide og kysse, g derfor kan du ikke gøre så meget forkert. Fordi det handler nemlig om kemi mellem to mennesker. Og kemi betyder, at man passer godt sammen, også omkring kys. Nogle kan lide store bløde læber, andre lidt smalle, nogle kan lide en meget aktiv tunge, andre lidt mere rolig tunge, nogle kan lide at blive kysset rundt om på munden, andre ikke osv...

Når man møder en man gerne vil kysse med, så er det sådan nogle ting man hurtigt mærker og sammen finder man ud af at kysse sammen. Sommetider skal man lige lege lidt med det og andre gange sidder den lige i skabet første gang..

Så jeg synes du bare skal kaste dig ud i det og opleve det hele for første gang, når du finder en du gerne vil kysse med og som jo også vil kysse med dig. :) Det er helt okay at være nervøs og spændt, det tror jeg alle er den første gang og den første gang man skal kysse en ny person.

Du kan læse meget mere om kys her, en super god artikel fra sexlinien..

Hej igen

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål