hmmmm :)
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej :) Jeg har nogle spørgsmål: 1. Syntes du/i det er fortideligt at passe børn? 2. Hvornår syntes du/i det ville være mest normalt at begynde at gå med stiletter? 3. Hvornår har man den passende alder til at gå med make up? Hilsen <3

Svar:
Hej med dig.
1. Når man er 12 år, så tænker jeg ikke det er for tidligt at passe børn, men det kommer også an på om man er vant til at have med børn at gøre. Så hvis du tænker på om du selv er klar til at passe børn, så synes jeg du skal prøve at snakke med dine forældre om det. Jeg tror dine forældre bedst kan vurderer om du er klar til det.
2. Det er lidt forskelligt hvornår man begynder at gå med stilletter. Jeg tror de fleste begynder at gå med det når de andre piger i klassen begynder med det eller hvis man synes man er klart til det. Jeg kan ikke sige en bestemt alder. Hvis du godt kunne tænke dig det, så synes jeg også det er noget du skal snakke med dine forældre om.
3. Jeg kan desværre heller ikke sige en bestemt alder til make up. Hvis det er noget du godt kunne tænke dig, så synes jeg også det er noget du skal snakke med dine forældre om.
De bedste hilsner Sine