Hmm, hjælp mig
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
.hej, jeg er en pige på fjorten. &' jeg er meget jalox, mig og min kæreste havde en aftale, om han ike skulle skrive med piger &' jeg ike skulle skrive med drenge? for han kan ogs være en del jaloux, men det er ved at gå over? er det så fordi han ike har føelser for mig ell fordi han stoler på mig, jeg forstår det ike? &' han har ogs fucket vores aftale, han er begyndt at skrive med alle . ogs selvom han kan se jeg blir meget ked af det, hvad skal jeg gør? håber i kan hjælpe mig..

Svar:
Hej
Når man er kærester er det meget vigtigt man stoler på hinanden. Ellers kan det være ubegaligt at være i et forhold. Du skriver, at i begge er jalous men at han ikke er det så meget mere. Det kan som du skriver betyde at han er begyndt at stole på dig. Nogen gange skal man lige lære hinanden at kende, for at vide om man stoler på den anden.
Du skriver også, at du stadig er meget jalous. Og at han har brudt en aftale i har. Som jeg skriver skal man gerne stole på hinanden for at være glade i et forhold. Det betyder også at man godt kan snakke med andre og samtidig tro på at det ikke betyder noget. Jeg vil foreslå dig at du mærker godt efter, om du vil komme til at stole på ham. Hvis det betyder at han ikke kan snakke med andre piger uden at du bliver jalous, bliver du måske aldrig rigtig glad. Jeg ved ikke hvad det betyder at han skriver med andre piger, men det kan kun fungere hvis i stoler på hinanden og derfor også kan snakke og skrive med andre.
Når du går rundt og har det dårligt med at han er begyndt at skrive med piger alligevel, er det vigtigt du snakker med ham om det. Du kan spørge hvorfor han gør det, når han ved du har det dårligt med det. Måske kan i finde en løsning sammen.
Venlig hilsen
Denise