Hjælp jeg har problemer med barbering med mine ben
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej jeg har et problem angående barbering af mine ben. Jeg bruger skraber og er begyndt at få røde knopper. Jeg har prøvet nogle produkter fra matas, som er lavet af alovera men det har ikke hjulpet. Hvad skal jeg gøre ??

Svar:
Hej med dig
Det lyder som om du skal give dine ben en lille pause fra barberingen indtil de røde knopper er gået helt væk. Derefter skal du prøve at bruge et andet produkt. Selvom det lyder rigtig godt med aloevera er vi alle forskellige og din hud er måske alligevel følsom for et naturligt produkt der indeholder aloevera.
Prøv at høre nede i Matas eller på apoteket om de har et produkt for ekstra følsom hud, fordi du får røde knopper. De har uddannelse inden for faget og skulle meget gerne kunne hjælpe dig med at finde noget der passer til dig.
Held og lykke med det.
Mvh Miriam