hjælp forelsket tror jeg er forelsket og har en kæretse
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej cyberhus jeg tror jeg er forelsket i en jeg har mødt en gang og snakke med over skype og jeg har en kæreste har været sammen med ham 1 år og 5 måndere så det er ikke fordi det ikke er så lang tid vi har kommet sammen og tror også at ham jeg kan li lidt kan li mig for han skriver med føleser når han skriver med mig det siger min kusine for det er hende der kender ham og han sagde os at vi er venner oppebart godevenner det sagde han også at vi, vi snakke i to timer så ved ikke om det betyder noget. og kan ikke lade være med at tænke på ham men er bange for hvis jeg slår op med min kæreste at jeg kommer til at fortryde at jeg slog op så håber at i kan hjælpe mig knus k

Svar:
Hej K
Jeg kan godt forstå, hvis det kan være lidt svært at finde ud af hvad du skal gøre, når du på den ene side er tiltrukket af ham du snakker med på Skype og på den anden side faktisk har en kæreste.
Du starter med at skrive at du tror du er forelsket, hvilket jeg forstår som om at du faktisk er lidt i tvivl om du er forelsket i ham eller ej. Når han skriver med følelser og sådan, så kan jeg godt forestille mig at du nemt kan blive tiltrukket af ham. Det føles som regel dejligt, når man kan mærke at en anden er interesseret i en. Man kan nemt komme til at føle, at man bliver forelsket i anden, fordi der pludselig er en anden fyr der viser stor interesse. Jeg tænker at det måske er sådan du har det?
Så selvom du måske egentlig ikke er forelsket i ham, så kan du godt blive fascineret af ham, fordi han måske skriver mange søde ting. Som du selv skriver, så ved du faktisk heller ikke om det betyder noget det han skriver.
Jeg kan desværre ikke fortælle dig om du skal gøre det ene eller andet, men jeg synes du skal prøve at mærke efter om du vil opgive din nuværende kæreste for ham den nye. Prøv at mærke efter om du virkelig er forelsket i ham den nye eller om det egentligt bare er en fascination?
Hvis du kan mærke at du mest bare er facsineret og ikke forelsket af ham den nye, så er det måske ikke ham du skal prøve at gå efter.
Hvis du kan mærke at ham du er kæreste med nu, stadig er dejlig og du godt kan lide ham, så vil jeg råde dig til at blive hos ham og stoppe med at skrive med ham den anden - også så din kæreste ikke bliver ked af, at du skriver med en anden.
Jeg håber, at det jeg har skrevet kan hjælpe dig lidt, til at tænke over hvad du vil gøre. Jeg tror du inderst godt selv kan mærke, hvad der føles bedst for dig.
De bedste hilsner Sine