hjœlp mig
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hjœlp mig og min bedste ven er lun på den samme pige, og nu har han fået hende og jeg er mega sur på ham. Hvad skal jeg Gøre Elsker hende.

Svar:
Hej med dig
Jeg kan rigtig godt forstå hvis du syntes det er hårdt at din ven kommer sammen med den pige du elsker. For det må virkelig være en svær følelse at opleve, så det er også helt forstående du er sur på ham og måske kan have en følelse af, at han har stjålet hende fra dig.
Men der er desværre ikke noget at gøre ved det, for du er nød til at acceptere hun har taget et valg og blevet kærester med din ven i stedet. Jeg kan godt forstå det kan være svært at det skal være sådan, eller hvis det virker som en umulig ting for dig, at du skal acceptere de er sammen. Men det er de, så  der er intet andet du kan gøre.
Jeg syntes det vigtigste er at dig og din bedste ven ikke mister hinanden på grund af det, fordi det er rigtig godt at have en bedste ven, man kan snakke med om alt. I har garanteret også haft det meget sjovt i den tid i har kendt hinanden og det er ikke værd at miste på grund af en pige.
Selvom det er svært lige nu, så syntes jeg du engang skal prøve at få sagt til ham hvad du føler for hende og hvor svært det er for dig de er sammen. Ikke fordi du skal prøve at få din ven til at slå op med hende, men så han ved hvordan du har det. Det tror jeg kan hjælpe dig meget, så han ikke kommer til at sige og gøre nogen ting, som kan gøre rigtig ondt på dig.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw