hjælp mig lige
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
hej jeg er en dreng på 17 der virkelíg har forelsket mig i en pige skal siges pigen kun er 15 år vidre for det men jeg er 17 og hun er 15 vi er begge forelsket i hinanden og har flirtet rigtig meget og vi var stor set kærester men her for ca. 14 dage siden spurte jeg hende så om hun ville komme sammen hun svarede nej og jeg blev rigtig ked af det og viste ikke hvad jeg skulle gøre men jeg skrev vidre med hende som jeg altid havde gjort og lige pludselig en aften spørger jeg hende skal vi ikke bare droppe det vi har sammen det gjorde vi så men vi skrev stadig men bare helt koldt og kedeligt til hinanden og vi er begge meget kede af det og jeg har hende i hovedet 24/7 og lige nu snakke vi så om vi skal starte det igen men vi er begge meget usikre fordi hvis vi dropper det helt mister vi sikkert kontakten og vi ved ikke om vi skal starte igen fordi vi ved der ikke vil ske mere end bare lidt over venne zonen ....men jeg elsker virkelig den her pige og vil gerne havde noget mere end det med hende og føler virkelig hun er min store kærelighed vil i ikke nok hjælpe os!.

Svar:
Hej med dig
Det er helt forstående du blev ked af det, nu når hun sagde nej til, at i skulle være kærester. For det lyder til, du virkelig godt kan lide, at være i kontakt med den pige og gerne vil have mere end det.
Jeg tror du er nød til, at snakke med hende igen og forklare hende hvad du føler for hende. Måske kan du også spørge hende om, hvorfor hun tror hun ikke har lyst til, at være din kæreste. Men hvis hun stadig ikke har lyst til, at være din kæreste, så må du respektere hendes valg.
Hvis det viser sig hun stadig ikke vil, så må du tage valget. Kan du leve med i ikke er kærester og hygger på den måde i gjorde før. Eller vil du hellere leve uden kontakten til hende, fordi du ikke kan få hende. Det er det valg du skal tage, hvis hun ikke vil være din kæreste og det er desværre kun dig der kan tage det.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw