Hjælp mig.

brevkassespørgsmål

Hjælp mig.

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

hej. jeg har et problem. Jeg har "mødt" en dreng over facebook. jeg har aldrig set ham i virkeligheden eller noget men han vil meget godt være sammen med mig og samme vil jeg med ham. Jeg tørre bare ikke rigtigt. Jeg er bange for at det bliver akavet eller pinlig tavshed. Jeg tørre næsten aldrig være sammen med drenge. Det er et stort problem for mig. Jeg gad virkelig godt have en kæreste og alt muligt, men det kan jeg jo ikke få, når jeg ikke tørre at være sammen med dem Hjælp mig!

Svar:

Hej med dig.

Fedt at du har mødt en sød dreng over facebook, og det er da en dejlig ting at vide at han gerne vil være sammen med dig.

Frygten for at være sammen med en af det andet køn er der mange der har, og det er en normal ting at man er er lidt nervøs for det. Men den eneste måde man kommer over den frygt på, er ved at begynde at snakke med dem af det andet køn. Jeg siger ikke at du nødvendigvis skal være alene med dem, men bare snakke med dem du går i klasse med og sådan noget. Dette kan måske hjælpe dig til at komme over den frygt.

Det e helt normalt og tit handler det om at man skal have lidt erfaring med det og jo ældre det bliver, jo nemmere bliver det også.

Med hensyn til ham den søde dreng, så læser jeg det som om at i snakker godt sammen over facebook, så syntes da at hvis du har lysten, så skal du da springe ud i det og se ham i virkeligheden. Men husk lige at have et par venner med den første gang og at fortælle din far og mor at I skal mødes og hvor henne. Det er bedst når det er en man har mødt på nettet og ikke kender i virkeligheden.

Håber du kunne bruge det

Med venlig hilsen

David