Hjælp !! Hva skal jeg gøre !

brevkassespørgsmål

Hjælp !! Hva skal jeg gøre !

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej !! Jeg havde en dreng for ikk så lang tid siden jeg var næsten kærester .. Vi skrev hjerter og skat osv til hinanden.. Så blev jeg sur over at han gik og tog en på røven ... Det blev eg ked og sur over .. Og skrev det også til mig ... Nu er han i tvivl om han stadig kan lide mig ... Her er mig spørgsmål så : Hvordan kan jeg så få ham tilbage !!!! Jeg savner ham helt vildt meget !! :-/

Svar:

Hej med dig

Det kan jeg godt forstå du blev sur over... det er ikke okay han går og tager andre piger på røven, når I to næsten er kærester. Og jeg synes du er ret sej, at du sagde det til ham.

Men nu er han i tvivl om han har lyst til at være kærester...og du vil gerne have ham tilbage.

Jeg synes du skal prøve at fortælle ham igen, at du blev sur over at han tog den pige på røven, men at du faktisk savner ham og gerne vil have ham tilbage. Og så må se hvad han siger.

Du kan desværre ikke bestemme hvordan han føler og hvad han har lyst til, så det eneste du kan gøre er, at fortælle ham hvordan du har det og så håbe det bedste.

Men han skal behandle dig ordentlig og hvis han ikke gør det, så skal du overveje om du egentlig har lyst til at have ham tilbage.

Jeg håber det bedste for dig.

Hej igen

Camilla