hjælp er forelske

brevkassespørgsmål

hjælp er forelske

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej jeg er forelske og jeg har spugt ham jeg kan lige om han vil komme samme men han svarer nej men han skrev inde på facebook hej jeg synes du er sød men jeg er ikke lige klar til at komme samme dsv hilsen oliver og jeg spugte ham en gang til men han skrev det samme. som før og jeg snakke godt med ham og han siger hej og farvel til mig og i sommerferie spugte han på en underlig måde om vi skulle sidde ved sidde af hinanden hvor vi skulle i biffen med noge fra taekwondo men vi kom ikke til det. tror i osse han kan li mig?

Svar:

Hej med dig

Det lyder dejligt, at du har fundet en rigtig sød dreng, som du er blevet forelsket i. Du har også spurgt ham direkte om han vil være kæreste med dig, hvilket jeg synes er rigtig sejt. Så skal du ihvertfald ikke gå og tænke på det.

Du er dog i tvivl om han kan lide dig, for på den ene side, skriver han til dig, at du er sød, men samtidig også, at han ikke er klar til at blive kærester med dig. Jeg kan godt forstå det kan være lidt forvirrende. Du vil gerne vide om han godt kan lide dig. Det er svært at svare på om han også er vild med dig eller mest kan lide dig som en ven.

Han har dog fortalt dig, at han ikke er parat til at blive kærester, og det kan du desværre ikke ændre. At han ikke føler sig klar til at blive kærester kan der være mange grunde til. Måske kan han ikke lide dig helt nok til at blive kærester, eller måske er han bare genert. Jeg synes du skal prøve at lade ham være lidt, og ikke spørge ham om i skal være kærester igen. Måske finder han selv ud at han også gerne vil være kæreste med dig, og hvis han ikke gør, så kan i måske være gode venner istedet.

Hvis du har en god veninde du snakker om drenge med, kunne du måske prøve at snakke lidt med hende om det. Ellers kan det være din mor eller en anden voksen har et godt råd du kan bruge.

Held og lykke med det.

Mange hilsner Heidi