Hjælp

brevkassespørgsmål

Hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej, Jeg er en dreng på 14år!

Jeg lever et helt normalt teenage-drenge liv. Jeg er måske lidt for vild med Porno, det er ved at tage overmig. Jeg kan godt lide det, men Jeg var begyndt at gemme links til de bedste porno videoer på min iPad, men idag tog min bror den med i skole "Han er 17" uden at spørge mig. Da han kom hjem så han på mig og grinte heletiden nå jeg var i det samme rum so ham, og det skal lige siges at nogle af videoerne er ret klamme det er sådan noget jeg ikke tænder på, men når jeg bliver liderlig søger jeg på det.

så mine spørgsmål er: Er det normalt at man finder klamme ting når man er liderlig?

2. Hvad skal jeg gøre med min bror, jeg ved godt at han er min bror og jeg elsker ham, men han kan godt være strid :s

Hilsen den uheldige dreng.

Svar:

Hej med dig

Ja, det var da lidt uheldigt, at din bror tog din Ipad uden at spørge dig. Jeg synes, du skal sætte kode på, så han ikke kan gøre det i fremtiden. Der findes også en app, der hedder "My secret folder". Den er gratis, og så kan du lave skjulter mapper, hvor man skal have koden for at åbne dem... men nu til dine spørgsmål

1. Når man er ung, er det helt normalt, at man tænder på mange forskellige ting. Det er også helt normalt, at man er nysgerrig på mange forskellige ting - også selvom man ikke rigtig tænder på dem. Det er en del af det at finde sin seksualitet, at man ser lidt forskelligt og udforsker, hvad man selv er til. Så vær helt rolig - du er som de fleste andre 14-årige drenge.

2. Jeg tror ikke, der er så meget du kan stille op med din bror. Du kan vælge bare at ignorere det, og håbe på, det går over af sig selv. Ellers kan du tage en snak med ham om det, hvis du føler, du har brug for at "forklare dig selv"; altså at fortælle ham, at nogle af tingene bare var for sjov, og ikke fordi du tænder på dem. Hvis han bliver ved med at drille, kan du snakke med jeres forældre om det, men det forestiller jeg mig, du helst vil være fri for.
Din bror har også været 14, så mon ikke, han selv har været i samme situation som dig?

Held og lykke med at få sat kode på din Ipad!

De bedste hilsner

Tanne