hjælp

brevkassespørgsmål

hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

hej cyberhus jeg er en dreng på 11 år og jeg har et problem med kerlighed jeg er forelsked i en pige på min alder. hver dag jeg kommer hjem fra skole er jeg vilt ked af det fordi det virker som om hun er ligeglad med mig som om jeg bare er en klassekamerrat. jeg ved ikke hvordan jeg skal snakke med hende for hendes vinender er hele tiden over hos ende. jeg håber i kan hjælpe mig med hvordan jeg kan få hende. mange hilsner fra anonym person

Svar:

Hej med dig

Først vil jeg sige, at jeg godt kan forstå, hvis du synes det er lidt svært med forelskelse og kærlighed. Det er desværre ikke altid så nemt, når man er forelsket ikke kan mærke at det er gengældt.

Du skriver du gerne vil have hjælp til at få hende. Desværre er det sådan at man ikke bare kan gøre noget bestemt og så kan få den man er forelsket i. Hvis dig og hende skal blive kærester, så kan det kun lade sig gøre, hvis I begge er interesserede.

Så det første skridt på vejen er, at du prøver at vise hende, at du er interesseret i hende. Jeg kan godt forstå det er lidt svært, når hendes veninder hele tiden er omkring hende. Men du kan måske prøve at skrive en sms til hende eller ligge et brev i hendes skoletaske, hvor vi kan spørge hende om I skal følges hjem efter skole eller om hun har lyst til at mødes efter skole og lave et eller andet sammen. Måske har I en fælles interesse for et eller andet I kunne lave sammen?, f.eks. cykle en tur, spille spil osv. Det er dig der kender hende bedst, så jeg tror du bedst kan finde på noget I kunne lave.

Selvom du synes hun virker ligeglad med dig, så kan det sagtens tænkes hun er interesseret i dig, hvis du prøver at tage initiativ til at I skal ses.

Jeg håber du får held med, at komme til snakke med hende.

De bedste hilsner Sine