Hjælp

brevkassespørgsmål

Hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Jeg er kommet ud i at jeg er forelsket i to mega søde piger, og jeg ved at de begge to kan li mig, men ved ikk ved jeg skal vælge

Svar:

Hejsa

Det lyder da bare vildt skønt, at du er blevet forelsket. Jeg kan godt forstå, at det kan være svært, når man er forelsket i to søde piger på én gang.

Det er faktisk en helt normal ting i din alder at opleve at være forelsket i flere personer på samme tid. Det kan sagtens ske, når kroppen er i puberteten, og hormonerne flyver rundt inde i ens krop, at man bliver forelsket i to piger - eller flere. Når man er teenager, kan man nemt få følelser for andre personer, og det er klart at man bliver forvirret, når man får følelser for flere.

Det eneste du kan gøre er at bruge dit hjerte. Er der én af pigerne, du har et tættere forhold til eller som du føler mere for? Selvom man er forelsket i to, kan man sagtens have flere følelser eller et tættere bånd til den ene. Det er vigtigt, at hvis du vil komme sammen med én af pigerne, at du så kun starter et forhold med hende, så den anden ikke bliver såret, og tror, at du også gerne vil hende. Jeg synes, at hvis du vil vælge en af pigerne, skal det være hende du har det tætteste forhold til nu, og som du kan se som en fremtidig kæreste.

Hvis du virkelig har svært ved at vælge, så lad være med at tage valget og bliv i stedet venner med pigerne. Når du giver dig selv chancen for at lære dem bedre at kende, finder du måske ud af, ved at mærke efter i din krop, at du rent faktisk bedre kan lide hende den ene.

Hvis du efter et stykke tid stadig føler, at du er lige meget forelsket i dem begge, kan det være en ide, at glemme dem begge. Det kan være rigtig svært, at glemme de personer man er vilde med, men jeg er sikker på, at hvis du prøver at glemme dem for et stykke tid, så kan det ske, at du kommer til at savne én af dem og finder ud af, hvem du virkelig har følelser for.

Så som skrevet før, så vælg med dit hjerte, så ingen bliver såret.

Jeg håber, du kan bruge mit svar.

Venlig hilsen Mette