???????? Hi hi NYT
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Jeg ved ikke hvad folk kender mig som? Sjov, ? Diva? Piget? Kedelig? DONT NOW men hvis du har set Sam og cat (nickelidion? (Staves) ) CAT hun er sød på en sød og feminin måde... Og sådan? Hvad er det der gør hende tildet? Håret? Tøjet? PersonlighedeN? Ellerhvad? Jeg vil også gerne være lidt som hende;-) sød, stov, (sød-dum-sjov ... På en gang) ??? Hjælp... Nogle tip?

Svar:
Hej med dig
Jeg har godt nok aldrig set Sam og Cat på Nickelodeon, men jeg kender godt den følelse af, at man synes at en pige fra en TV-serie er rigtig sej og sjov. Jeg kan godt forstå, at du gerne vil være ligesom Cat, hvis du synes, at hun er en sød person. Jeg vil dog fortælle dig, at det vigtigste er, at du er dig selv. Det kan godt være en sjov ide at gå i samme slags tøj som hende og sætte ens hår på samme måde, så længe du stadig opfører dig, som den du i virkeligheden er.
Rigtig mange mennesker "lader" som om, at de er en anden person end den de faktisk er, fordi de tror at folk bedre kan lide dem så. Men i virkeligheden kan vi mennesker meget bedre lide hinanden, hvis vi er os selv. Det lyder måske kedeligt, men det er sandt nok.
Jeg er sikker på, at du er en sød og sjov pige ligesom Cat, men på din helt egen måde. Folk kan lide dig, for den du er, uanset hvad de ser dig som. Derfor skal du ikke lave om på dig selv, for at få andre til at bedre kunne lide dig - fordi du er en helt særlig person, som der ikke findes andre af.
Jeg ved godt, at det måske ikke helt er det svar, du ønskede, men jeg håber stadig, at du vil tænke over de ting jeg har skrevet til dig.
Ha' det rigtig godt
Venlig hilsen Mette