hey det er mig den 12årige pige igen
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej igen det mig den 12årige pige som der for skrev for omkring 3 uger siden om jeg havdet sendt en dreng en sms om procent det er fordi at jeg ikke forelsket i ham mere men nu er jeg bleve forelsket i en anden og jeg tro måske at han er forelsket i mig jeg kalder ham for "J" det er fordi at her på det seneste har vi skrevet rigtigt meget sammen over sms og facebook og når vi skriver sammen griner vi ret meget altså hvor vi skriver "hahahahaha" og jeg var så på facebook en dag hvor J pludslig skrev til mig og det er ellers mig der starter med at skrive til ham og når jeg skriver med ham for jeg sådan en lille underlig følse i maven men jeg ved ik helt med sikkerhed om jeg er forelsket i ham eller om han er forelsket i mig

Svar:
Hej pige 12 år
Jeg synes det er fedt når man kan grine sammen og det lyder til at du og "J" har det rigtig skægt. Jeg tror også du har ret i, at han er lidt interesseret i dig når han nu er begyndt at skrive først.
Det lyder til at i hygger jer og har det sjovt, så jeg synes du skal blive ved med at skrive med ham og bare nyde det. Grin og hyg dig med ham, på den måde kan du lærer ham rigtig godt at kende.
Den følelse du har i maven kan godt være en forelskelse og måske er han også forelsket i dig. Hvis du stadig har den fornemmelse i maven om et stykke tid og du også har en fornemmelse af at han stadig kan lide dig, så kan du jo prøve at spørge ham.
Men indtil videre kan du bare nyde det og nyde den kriller du oplever i maven.
Venlig hilsen
Erroll / vikar for Denise