Hejsa, problem!:-/
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg er en pige på 13 år som har et STORT problem Jeg har denne her kæreste som jeg har haft i lidt over 2 måneder! Problemet er bare at vi ikke har været sammen spørger ham ofte om han ikke snart har tid til at være sammen men hver gang skal han noget. Så Synes det er ved at blive lid mærkeligt! Hva synes du/i jeg skal gøre Vil jo rigtig gerne være sammen med ham! Knus den meget fortvivlede pige!:-)

Svar:
Hej med dig,
Hvor er det dejligt, at du har fundet en dreng, som du synes om :) Kærlighed er en skøn ting, men kan også skabe nogle frustrationer.
Jeg kan forstå, at du er lidt i tvivl om, hvad du skal gøre i forhold til drengen, som du er kærester med. Mange personer synes at det er svært at tale om følelser med andre, så jeg kan godt forstå, hvis du også synes det er svært.
Jeg synes at du skal være ærlig overfor ham og fortælle ham, at du undrer dig lidt over hvorfor han ikke viser interesse i at tilbringe tid sammen med dig. Måske er han lidt usikker på hvad det vil sige at være kærester, eller lidt genert, men det synes jeg helt sikkert du skal finde du af og så kan du bedre finde ud af hvad du selv har lyst til at gøre.
Det er altid en god ide at være ærlig, for det kommer man altid længst med.
Held og lykke med det hele og skriv endelig igen, hvis du har flere tanker du vil dele.
Mange hilsner fra Lene