Hejsa!
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Ja, jeg er ikke særlig god til at score piger.. Men jeg ved at jeg er til piger.. Har i ikke nogle råd til at score pigerne? Hilsen Den Utiltrækkende(:

Svar:
Hej du :)
Det er helt normalt at det kan føles svært at komme i kontakt med pigerne.
Hvis der er en pige du især godt kan lide i skolen f.eks., så kan du prøve at få øjenkontakt med hende og hold det et par sekunder og smil sødt til hende. Det kræver lidt mod, men så er jeg ret sikker på hun vil huske dig og det er en god start :)
Giv hende lidt tid og bare nøjes med et smil og øjenkontakt de første par gange, hvis I ikke kender hinanden. Derefter kan du også begynde at sige hej når du ser hende og hvis du kan mærke hun gengælder smil og virker interesseret kan du gå hen til hende og snakke om et eller andet hverdagsagtigt. Hvis du har nummeret på pigen du gerne vil score eller kan få fat i det fra en af dine venner, så kan du også skrive en sms til hende. Efter I har lært hinanden lidt at kende ved småsnak eller over sms, så kan du prøve at spørge hende, om hun har lyst til at ses en dag efter skole eller om hun vil med en tur i biografen.
At smile til hende og få øjenkontakt er et godt trick ligegyldigt, hvor du vil score henne, om det er i skolen, til sport eller fester. Og derefter gælder det om at oparbejde modet til at gå hen til hende og snakke :)
Held og lykke!
Venlig hilsen Miriam