hej

brevkassespørgsmål

hej

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

hej kender i et sted hvor der er nogen der ka hjælpe med de unges problmer?? pleas hjælp mig!!! hilsen kristian

Svar:

Hej med dig..

Det kan du tro.. faktisk er det her sted en god start. I brevkassen her handler det om helt almindelige teenage ting som kærlighed, skolen og den slags, og så i brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", handler det om nogle af de ting som kan være rigtig svære.

Det kunne også være en ide at besøge vores chatrådgivning, hvor du anonymt kan chatte med en voksen. Her kan du fortælle lidt mere og så kan du sammen med den voksne finde nogle gode ideer til hvad du kan gøre nu.

Hilsen Ida