Hej...

brevkassespørgsmål

Hej...

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej, jeg er en dreng som ikke ved om jeg er forelsket i denne her pige. Vi går begge to til den samme sport, så jeg har masser af tid sammen med hende. Men i sommerferien snakkede vi rigtig meget sammen(var på stranden osv) jeg var helt sikker på at hun var forelsket i mig fordi vi lavede s p eller k. Men jeg kunne bare ikke få sagt at jeg var vild med hende(håber ikke i synes jeg er en taber) men nu tror jeg hun ikke gider mig mere, fordi jeg har fået det sagt, og nu ovre i skolen når hun snakker med den anden dreng, som jeg ved er vild med hende, bliver jeg mega sur. Men ved I om jeg er forelsket i hende? MVH Anonym.

Svar:

Hej

Først vil jeg lige skrive, at det er rigtig fint du skriver herind. Der er ingen der synes du er en taber.

Du er lidt forvirret over dine følelser, men det lyder helt sikkert til, at du er meget glad for den pige du skriver om. I har tilbragt meget tid sammen hvor i har haft det godt, og i har samme interesser. Når det sker, er det nemt at forelske sig i hinanden. Du skriver også at du bliver sur når hun snakker med en anden dreng. Det kan betyde at du bliver jealous, altså at du gerne vil have at hun snakkede med dig istedet. Det tyder også på at du er meget glad for pigen.

Når man er forelsket synes man at personen er noget helt specielt, og man får måske lidt hjertebanken når man er i nærheden af hende. Det er kun dig selv der kan mærke om du er forelsket, men det lyder helt sikkert til at du er meget glad for hende.

Venlig hilsen Denise