Hei
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hei Jeg er en pige der skal komfimeres i foråret, og jeg vejer omkring de 65 kg jeg er bange for at jeg ikke kan passe en kjole som er pæn :( fordi at jeg er så stor. Men hvad tror du, kan man få konfirmations kjoler i store størelser?

Svar:
Kære konfirmand
Hvordan du ser ud med en vægt på 65kg afhænger lidt af din højde, men umiddelbart tænker jeg ikke, at det vil være et problem at finde en fin kjole. Der hvor man køber sin kjole, kan også sommetider hjælpe med at sy den til, så den passer helt perfekt. Jeg har prøvet at søge på "konfirmationskjoler og størrelser" på nettet, og der kommer mange forskellige sider frem. Her er et par eksempler:
http://www.cazablanca.dk/konfirmationskjoler/
http://findkjolen.dk/
http://www.beesydesign.dk/
http://www.abc-brudekjoler.dk/1/2263/910/
Held og lykke med kjole-jagten, og god konfirmation når den tid kommer.
Hilsen Julie