havd skal jeg gøre
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
jeg er en pige på 13 år og jeg vil så gangen har en kæste men jeg ve ikke havd jeg skal gør. jeg troe jeg ikke har [eller hart] en kæste er 1 fordi at jeg ikke har så god seltelir og det er fordi at jeg er tyg jeg vejer 79 kolel og har alle tie gote det 2 jeg har alle timer gåe i sælkassens jeg gå i 8.h nu 3 og jeg vil sige at jeg har også pomerbem med minn mor og far de vil gangen fiytte og de har saget det i sante 3 år nu og min far er så don og min mor har sugsyjer så hun boge sej hele tine 4 jeg har også søg mane lane tier på net men jeg jeg savege ikke såne nåne jeg kan bore 5 jeg ve ba ikke havd jeg skal gøre hj mig nilse pige der mane gangen vel har hj tak

Svar:
Hej med dig..
Jeg kan sagtens forstå at du gerne vil have en kæreste og måske kender du allerede nogle venner som har fået en kæreste. Du er 13 år og så begynder det at blive rigtig spændende.
Det er sådan med kærlighed og kærester, at man ikke rigtig kan bestemme det selv. Men hvis du på et tidspunkt ser eller møder en dreng som du synes er sød, så prøv at snakke lidt med ham og lære ham at kende. hvis han så også synes du er sød, så kan det være I kan blive kærester.
Du skal også vide at du lærer mere og mere det her med kærlighed og kærester, og jo ældre du bliver jo nemmere bliver det. Så du er kun ved at lære det nu :)
Du skriver også at det er svært derhjemme og at dine forældre vil flytte. Øv, det er bare træls at flytte, hvis man godt kan lide at bo det sted man bor. Så jeg synes du skal snakke med dem om det og måske snakke med din lærer også, men du skal også vide at det er dine forældre der bestemmer hvor I skal bo og måske er der en god forklaring på hvorfor I skal flytte.
Jeg kan ikke helt forstå det sidste du har skrevet, så enten kan du skrive igen eller få en til at hjælpe dig, så vil vi gerne prøve at svare på det sidste også.:)
Håber du fik svar på dit spørgsmål..
Kan du have en god Påskeferie..
Venlig hilsen
Erroll