Hatte
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej ;) Jeg får kemoterapi fordi jeg har leukæmi og jeg er begyndt at tabe håret. Ved i hvor man kan få nogle pæne hatte/huer/tørklæder eller noget andet som man kan have på hovedet? Hilsen Mathilde

Svar:
Hej Mathilde,
Der findes rigtig mange pæne hatte, huer og tørklæder. Det er faktisk rigtig moderne lige nu, så de fleste butikker har et rigtig godt udvalg af både hatte, huer og tørklæder. Jeg har foreksempel fundet den her artikel om hvordan man kan kombinere noget flot sommertøj med et par smarte hatte. Prøv også at spørge de forskellige ekspedienter i butikkerne, om de har nogle gode idéer til, hvordan man for eksempel binder et tørklæde om hovedet på en smart eller trendy måde.
Hvis du ikke bor i nærheden af en by med nogle gode butikker, kan du også finde noget på nettet. Prøv engang at kigge på Smartgirl, Nelly og Luxgirl. Desuden har de fleste store kæder en netbutik, hvor man kan købe deres ting. Det gælder foreksempel både H&M og Only, der begge to har gode netbutikker med en masse varer. Det er gratis at kigge på alle de forskellige ting, men hvis du får lyst til at købe noget, skal du have hjælp af en voksen. Måske din mor eller far kan hjælpe dig?
Jeg håber, du kan bruge mit svar. Herinde på Cyberhus kan man også få hjælp til en masse andre ting. Det at skulle gennemgå en kemobehandling kan være rigtig hårdt, så hvis du får brug for at tale med en voksen, og være anonym, så er vores chat åben mandag til fredag fra klokken 14 til 17.
Venlig hilsen Trine