Har mødt den sødeste fyr på tinder
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Jeg har mødt denne virkelig søde og skønne fyr på tinder og jeg er virkelig blevet afhæning af at skrive med ham, men han er virkelig dårlig til at svare og det gør jeg bare sender flere beskeder. Og så vil han gerne se nøgen billeder af mig, men det er ik noget jeg har lyst til, ved ik hvad jeg skal gøre. Han er 6 måneder ældre end mig.

Svar:
Hej med dig,
Jeg kan godt forstå, du synes det er en svær situation at stå i, når du synes den her fyr er rigtig sød.
Du skriver, at du er rigtig glad for at skrive med ham, men at han er dårlig til at svare. Når han så ikke svarer, skriver du igen, fordi du håber at han så vil svare på den nye besked. Det er en meget almindelig reaktion, når man gerne vil have en anden persons opmærksomhed, men i "datingverdenen" skal man nogle gange passe på med at skrive for meget. Man kan hurtigt komme til at virke lidt desperat, hvilket kan give den anden person et indtryk af, at de kan få én når de vil. Mange, både piger og drenge, kan godt være glade for 'jagten', og derfor kan det indimellem være en fin idé, at lægge lidt låg på sig selv til at starte med. Men det kan være rigtig svært, hvis man er meget interesseret i en fyr :-)
Mht. nøgenbillederne synes jeg det er utrolig vigtigt, at du holder fast i din følelse omkring ikke at gøre det. I disse dage hører man rigtig meget om, at unge mennesker sender nøgenbilleder af sig selv til fyre, og at fyrerne deler dem med andre. Hvis man har en kæreste, man stoler rigtig meget på, kan det være okay, men når det hverken er en kæreste eller en fyr man kender, synes jeg det er rigtig fornuftigt tænkt af dig, at du ikke skal gøre det.
Det kan være, at han ikke har lyst til at skrive med dig mere, hvis han ikke kan få et nøgenbillede. Også i dette tilfælde er det rigtig vigtigt, at du ikke overskrider din egen grænse og gør det for hans skyld. Hvis han ikke kan acceptere et nej, lyder det ikke til, at han er god nok til dig :-)
Mange hilsner
Christina.