Har kæreste problemer.

brevkassespørgsmål

Har kæreste problemer.

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej brevkasse, jeg har en kæreste, men har svært ved at binde mig til hende. Fordi jeg har så mange veninder der vil mere end at være min veninde og nogen gange tænker jeg på at være kærester med dem men også hende jeg er kærster med nu det så mega forvirrende. Fordi nogle af dem jeg også snakker med er så søde og kønne, men det er min kæreste også :ii

Svar:

Hejsa!

Super du skriver til os med dit spørgsmål, så må jeg se om jeg kan hjælpe:)

Det lyder som om du er en rigtig sød og sjov fyr, som pigerne jo tydeligvis har lagt mærke til! Jeg synes det er rigtig flot, du husker at være opmærksom på din kæreste og overvejer situationen når du kan mærke det er lidt svært.

Du skal vide det er helt normalt at have svært ved at binde sig til andre. Det kan tage rigtig lang tid at åbne sig op og stole på en anden. Det lyder som om du er lidt i tvivl om din kæreste er den helt rigtige lige nu og jeg synes du skal tale med hende om det. Selvom det er svært at binde sig er det vigtigt du fortæller hende, hvordan du har det lige nu. Det kan være hun også har nogle tanker omkring forholdet hun gerne vil ud med også. Hvis I får snakket om det kan du derefter mærke efter igen og måske har du bare brug for en pause til at tænke tingene igennem eller måske har du brug for helt at slå op eller også finder du ud af at du alligevel gerne vil binde dig til hende.

Jeg synes det vigtigste lige nu er at du får talt med din kæreste, men en god idé vil nok også være at få talt med veninderne om, at du lige nu har en kæreste og derfor ikke vil være mere end veninder med dem. Det er nok en god idé at melde klart ud til dem også, så de ved at du kun vil være veninder med dem ind til du har slået op med din nuværende kæreste!

Jeg håber du kan bruge mit svar. Mvh Miriam