Har Ikke lyst!

brevkassespørgsmål

Har Ikke lyst!

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej cyberhus :)

jeg har i et par dage skrevet meget med denne super søde dreng. Igår begyndte vi så at snappe frækt(i undertøj) og jeg er normalt ikke typen der gør dette, så jeg skulle tage mig mod til at gøre det, men det var super dejligt. Tidligere idag spurgte han om ikke jeg ville sende en snap hvor jeg gav mig selv finger. Jeg skrev til ham at jeg troede at han var noget helt spicelt, men han bare var ligesom alle andre!!!

Hjælp nu ignorere han mig jo! Hvad gør jeg?

Svar:

Hej med dig.

Det lyder ikke særligt sjovt, at han er begyndt at ignorere dig. Jeg håber, jeg kan hjælpe dig med situationen.

Når man har åbnet op for en person, bliver man nogle gange såret, hvis personen ikke er, som man havde regnet med. Lidt ligesom at du troede, at han var sød og speciel, men så viste det sig, at han var ligesom de andre drenge. Hvis du tænker over det, er du så sikker på, du gerne vil skrive med ham igen? Hvis han alligevel bare er som de andre, så er han måske heller ikke din tid værd? Og bestemt heller ikke frække billeder af dig. Det kan være sjovt og spændende at sende frække billeder af sig selv til andre, men man skal huske, at det faktisk er ret intimt og personligt at sende sådan nogle billeder. Derfor er det nogle gange en god idé at vente lidt tid, så man kender den anden person godt, inden man sender frække billeder. På den måde kan man være lidt mere sikker på, at billederne også bliver værdsat, og ikke bare brugt for sjov.

Umiddelbart tænker jeg, at du skal vente med at sende flere frække snaps til ham. Hvis han kun vil snakke med dig, for at få de frække snaps, er han ikke en god fyr. Så er det måske bedre at bruge tiden på at finde en sød fyr, der vil snakke med dig, fordi du er dig, og ikke fordi du sender frække snaps.

Jeg håber, du kan bruge mit svar

Kærlig hilsen

Tanne