HAN ER SØD
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
heei jeg er bedste venner med en pige og to drenge .. det er dejligt men jaa de er så søde de drenge elsker dem og kan godt li dem de er sjove og søde men jeg tror de bedst kan li min veninde det kan alle drenge .det er ret irreterene altid at være nummer 2.. hvad skal jeg gøre for at de kan ligge mere mærke til mig?

Svar:
Hej
Det lyder til, at du har nogen gode og søde venner og det er dejligt.
Selv om du føler at drengene er mere interesserede i din veninde, er det ikke sikkert at det er rigtigt. Der er forskel på mennesker. Nogen har nemmere ved at snakke og komme i kontakt med folk end andre.
Det betyder ikke, at det er den person alle bedst kan lide. Du skal bare være dig selv og vise hvem du er. Snak med dem og prøv at have det sjovt.
Venlig hilsen Denise