Ham eller mig??

brevkassespørgsmål

Ham eller mig??

brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Oprettet 9 år 8 måneder siden

Hej brevkasse.

jeg har lige mødt en pige som jeg blev helt vild med ret hurtigt og hun har sagt og givet udtryk for at hun os er vild med mig, men hun er os vild med en anden og hun ved ikke hvem hun skal vælge. Er der noget jeg kan gøre for at hun vælger mig??

Svar:

Hej med dig.

Det må være skønt for dig at være blevet forelsket i en pige. Især når hun også er vild med dig. Jeg kan dog godt forstå, du tvivler på og tænker over, hvad du kan gøre for, at hun vælger dig, nu hvor hun er vild med to på samme tid.

At hun også er vild med en anden er selvfølgelig lidt et problem. Det er sikkert hverken nemt for dig eller hende, at der også er en anden fyr, som kommer imellem jer.
Som udgangspunkt er det kun hendes følelser, som kan vise hende, hvem hun skal vælge. Følelser er ikke nemme hverken at påvirke eller ændre, så hvis hun vælger den anden fyr, er det nok fordi, hun har kunnet mærke, at det føles mest rigtigt, og så er der desværre ikke så meget at gøre ved det.

Imens hun går og tvivler, er det dog vigtigt, at du bliver ved med at vise hende, at du er interesseret i hende. Det kan du gøre på mange forskellige måder. Du kan fx sørge for at holde kontakten med hende ved at skrive med hende på SMS eller Facebook, smile til hende, give hende komplimenter og måske endda sige ligeud, at du er vild med hende og synes, hun er fantastisk. På den måde bliver hun hele tiden mindet om, at du er der, og at du er glad for hende og gerne vil være hendes kæreste. Piger er ofte vilde med at få komplimenter og blive bekræftet, og mange piger falder for fyre, der roser deres udseende og væremåde, så hold endelig ikke igen med de søde ord og de ting, der viser hende, at hun er en dejlig pige.

Nu ved jeg ikke, om den anden fyr også er vild med hende, men hvis han ikke er det, vil jeg mene, du er et skridt foran. Er han ikke vild med hende, er det svært for hende at få ham som kæreste, og hun vil af denne grund måske have en større tilbøjelighed til at vælge dig.
Noget andet, du kan gøre, er også at begynde at snakke med hendes veninder og måske endda blive gode venner med dem. Mange piger sætter pris på, at deres veninder synes om deres kærester, så derfor kan det være en god idé at forsøge at blive gode venner med dem. Hvis hun ser og hører fra sine veninder, at de godt kan lide dig, kan det være, hun får mere lyst til at vælge dig.

Mit bedste råd til dig er dog, at du skal være dig selv. Stol på dig selv, smil og vær glad. Selvtillid og godt humør er noget, de fleste falder for :-)

Jeg ønsker dig held og lykke med pigen.

Kh. Matilde