Højden!?
brevkassespørgsmål af
Anonym
22 år
Hej cyberhus!
jeg har et ret underligt spørgsmål! lige nu er jeg 1,76 m høj og sunes at det er meget højt iforhold til mine veninder :(
Så vil lige høre om man måske kunne få korttet ned på ens højde i en operation? Undskyld for det meget blondie spørgsmal :)

Svar:
Kære du.
Du skal ikke undskylde for dit spørgsmål, alle spørgsmål er velkomne her i Cyberhus.
Jeg kan godt forstå, at du sammenligner din højde med dine veninder. Det er helt normalt, at sammenligne sig med andre på en lang række områder. Hvad jeg ved af, kan du ikke få en operation, hvor du kan få taget noget af din højde.
Jeg tror istedet, at du skal prøve at acceptere din højde, hvis du kan. Du har sikkert også hørt, at de fleste gerne vil ændre noget i forhold til deres udseende. Sådan, at dem der fx har krøller gerne vil have glat hår, dem der er høje gerne vil være lavere, dem der har fregner hellere vil undvære osv. Det er helt naturligt, at man gerne vil ændre noget ved sit udseende - men det er ikke ens betydende med, at man skal gøre det eller at det vil være det bedste for en i det lange løb.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar - selvom jeg ikke kunne give dig det præcise svar på, om du kan få en operation eller ej.
Venlig hilsen Signe