hår og atter hår!

brevkassespørgsmål

hår og atter hår!

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

Hej brevkasse. Jeg kom i puberteten for land tid siden. Men først da jeg fyldte 13, begyndte der og komme masser af hår på mine ben, arme, lidt dun på min overlæbe( som min kæreste kan mærke lidt når vi kysser.) og lidt på mine baller! Kan jeg slet ikke gøre noget? det er vildt pinligt.

Svar:

Hej med dig

Kan godt forstå hvis du syntes det er pinligt, at din krop er begyndt at ændre sig. For i din alder ændrer kroppen sig på alle mulige måder, og det kan godt være svært at godkende man ikke kan gøre noget ved det, og at kroppen ikke bare kan være som den var før.

Men du skal vide at det er helt normalt, at der begynder at vokse hår på arme, og armhulerne, på benene, nede i skridtet, eller som lidt dun i ansigtet. Det at få hår på kroppen, er en del af at komme i puberteten og blive voksen, for både drenge og piger.

Håber du kan bruge svaret

med venlig hilsen Paw