The great love

brevkassespørgsmål

The great love

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 9 år 3 måneder siden

Hej Cyberhus.

Jeg er en fyr på 15 år (snart 16). Der er næsten gået et år, siden jeg sprang ud som biseksuel for mine forældre. Nu

Jeg har brugt en datinghjemmeside til at lede efter en fyr, som jeg kunne bruge som ven eller kæreste. Mest for at have en at støtte sig op af. Men det er gået lidt i vasken. Så nu vil jeg høre om I kender nogle hjemmesider eller steder for bøsser. Eller hvordan skal jeg lige forholde mig til det?

Hilsen.

Svar:

Hej Anonym

Først vil jeg sige at jeg synes du lyder som en ret sej fyr, når du allerede som 15-årig har haft modet til at springe ud som biseksuel overfor dine forældre. Jeg ved fra rigtig mange unge jeg har mødt her i Cyberhus at det kan være sindsyg svært og mange bruger mange år på at finde modet.

Det lyder cool at du har søgt efter kærligheden på en datingside, og jeg kan godt forstå at du gerne vil afprøve nye sites når nu du føler at det du allerede har afprøvet ikke rigtig har fungeret.

Nu ved jeg ikke hvilken side det er du allerede har afprøvet, men jeg må også indrømme at jeg faktisk er lidt i tvivl om hvilke sites jeg skal henvise dig til. Det er ikke fordi jeg ikke kender til datingsites for biseksuelle, for jeg synes ret hurtigt jeg kan finde en god håndfuld. Men jeg synes jeg har svært ved at give dig den "rigtige" henvisning uden at vide lidt mere præcist hvad det er du søger. Samtidig må jeg indrømme at jeg ikke kender de forskellige dating-sites indgående og derfor har jeg også lidt svært ved lige at pege på et bestemt og sige at det er det rigtige for dig.

Men til gengæld så vil jeg henvise dig til lgbt ungdom. Det er en landsorganisation for unge lesbiske, bøsser trans- og biseksuelle. Jeg er 100 procent sikker på at de kender de forskellige forskellige datingsites rigtig godt, og de vil kunne pege dig i den retning der er helt rigtig for dig. Du kan kontakte LGBT Ungdom både via chat, brevkasse og telefon, så jeg tænker at der nok også er en mulighed som passer dig.

Jeg er ked af at jeg ikke kunne hjælpe dig direkte, men jeg er sikker på at du nok skal finde nogle gode sider hvis du lige klikker videre, til LGBT Ungdom.

Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke i jagten på en god side, og på den store kærlighed.

Bedste hilsner
Niels-Christian