græder
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
hej.. min kærste slog op i dag. han kan ikke fatte jg sende en besked til ham som rigtigt skulle være til en anden. hvad skal jeg gøre? hilsen den grædene pige

Svar:
Hej med dig,
Det er aldrig sjovt at blive slået op med.
Jeg ved ikke hvorfor, han har slået op med dig, men det lader til at være på grund af den sms du sendte forkert.
Nu ved jeg ikke, hvad der stod i smsen, men det har vist gjort ham ked af det. Uanset hvad der har stået, så synes jeg at du skal forklare ham, hvorfor du skrev det. Så undgår I at misforstå hinanden. Hvis du er ked af det du har skrevet, skal du også fortælle ham det.
Til sidst synes jeg også, at du skal snakke med en god ven eller veninde om, hvordan du har det. Det kan være rart at snakke med en anden om de følelser man går med - specielt kærestesorger. Det vil også hjælpe dig til at komme videre.
Venlig hilsen,
André