Grædening
brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
jeg er en pige på 10 år nogle gange når jeg er alene på mit værelse begynder jeg at græde og jeg ved ik hvorfor

Svar:
Hej
Det er rigtig godt du skriver herind, så du kan prøve at finde ud af hvad der gør dig ked af det.
Du skriver, at du nogen gange kommer til at græde når du er alene, men ikke ved hvorfor. Når du bliver ked af det, er det en god ide at skrive ned hvad du tænker på. Du kan også skrive ned hvad du har lavet i løbet af dagen. På den måde kan du måske om der er sket nogle af de samme ting de dage du bliver ked af det.
Det er også en god ide at snakke med nogen om det. Måske kan du snakke med dine forældre når du bliver ked af det. Hvis ikke du vil snakke med dem, er der måske en anden du er tryg ved. Det kan være en lærer, en veninde eller en anden i din familie som du har det godt med. Når man snakker om tingene kan man bedre mærke hvad det er man tænker på der gør en ked af det.
Jeg håber du finder frem til hvad der gør dig ked af det, så du ikke skal græde alene mere.
Venlig hilsen Denise