Gode bøger

brevkassespørgsmål

Gode bøger

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 8 år 6 måneder siden

Hej:) jeg er rigtig glad for at læse mne her for tiden mangler jeg virkelig en god ikke-fantasy-bog. Det skal helst være en bog hvor mang for noget ud af at læse den. Kender i nogle?

Svar:

Hej Anonym

Fedt at du er glad for at læse. Der er heldigvis masser at vælge imellem, og faktisk også så meget at det kan være svært at vælge.

Bum...et svært spørgsmål :) Det er svært fordi vi alle sammen er så forskellige og det der måske er en god bog for mig kan være det værste møg for dig. Så i stedet for at give dig nogle bestemte titler har jeg fundet et blogindlæg på litteratursiden der foreslår nogle bøger til unge der gerne vil læse noget der er lidt mere end ungdomsromaner. Og det er det jeg fornemmer du gerne vil.

Prøv at tjekke forslagene ud her...jeg håber du finder noget du kan bruge :)

Mange hilsner
Niels-Christian